Mota-Engil Central Europe zwiększa produktywność z rozwiązaniami Microsoft

07czerwca

Mota-Engil Central Europe zwiększa produktywność z rozwiązaniami Microsoft

Polski oddział Grupy Mota-Engil, specjalizującej się w budownictwie i zarządzaniu infrastrukturą w sektorze inżynierii i budowy, środowiska i usług środowiskowych, projektów transportowych oraz wydobycia, zdecydował się na wdrożenie rozwiązania Sales Productivity, które łączy w sobie aplikację biznesową Microsoft Dynamics CRM Online, pakiet aplikacji biurowych Office 365 oraz narzędzie analityczne Power BI. Celem implementacji jest zwiększenie produktywności w obszarze sprzedaży, płatności, marketingu, obsługi klienta, a także wsparcia posprzedażowego. Wdrożenie zrealizowała firma XPLUS, ekspert w implementacji systemów informatycznych i doradztwie biznesowym.


- Postawiliśmy na technologię Microsoft, ponieważ funkcjonalności rozwiązań najlepiej odpowiadają specyfice naszych działań w sferze obsługi działań sprzedażowych i marketingowych, zarządzania inwestycjami czy obsługą klientów. Xplus SA jako firma wdrożeniowa z doświadczeniem w branży deweloperskiej i budowlanej jest dla nas optymalnym partnerem biznesowym w tym procesie – komentuje Agata Siemińska, Marketing and Sales Manager Mota Engil Real Estate Management.


Wdrożenie Sales Productivity rozpoczęło się w maju 2015, a jego zakończenie planuje się na wrzesień br. Rozwiązanie objęło swoim zakresem sprzedaż, płatności, marketing, obsługę klienta oraz wsparcie posprzedażowego. Wprowadzono funkcjonalności Microsoft Dynamics CRM Online w obszarze rejestracji nowej inwestycji, zarządzania prospektem informacyjnym, obsługi zgłoszeń serwisowych, zarządzania kampaniami marketingowymi, realizacji umowy oraz obsługi posprzedażowej. Ponadto Dynamics CRM Online umożliwił tworzenie nowego produktu, definiowanie jego ceny i wariantów cenowych, obsługę procesu sprzedaży i umów oraz efektywne zarządzanie portfolio klientów. Co więcej, wprowadzono również dodatek dla obszaru deweloperskiego – moduł Estate Extension – który umożliwia zarządzanie poszczególnymi etapami inwestycji, precyzyjną ewidencję nieruchomości w portfolio dewelopera i ich parametrów oraz obsługę dokumentacyjno-finansową projektów inwestycyjnych. Z kolei usługa Microsoft Office365 pozwala przede wszystkim na efektywną komunikację i wymianę dokumentów pomiędzy pracownikami, jak również z podwykonawcami i klientami. Power BI umożliwia natomiast samoobsługową analizę biznesową w programie Excel. Rozwiązanie pozwala na wizualizację danych, ich współdzielenie oraz rozszerzenie.


Rekomendowałem wybór rozwiązania Microsoft Dynamics CRM Online ze względu na nieskomplikowany proces implementacji oraz łatwość udostępnienia systemu dla rozproszonych geograficznie i mobilnych użytkowników. Połączenie elastycznego sposobu licencjonowania z możliwością integracji ze znanymi użytkownikom narzędziami jak SharePoint, Reporting Services, Microsoft Excel, etc. daje możliwości niezwykle efektywnego wykorzystania nowego systemu – komentuje Dawid Kuźba, IT Manager w Grupie Mota–Engil Central Europe. - Nie bez znaczenia jest fakt, iż system Microsoft Dynamics CRM ma otwarty kod programistyczny (SDK) i olbrzymie wsparcie techniczne na stronach dostawcy (MSDN), toteż mamy pewność, że w przyszłości będziemy dysponować możliwością oraz kompetencjami do jego rozwoju – dodaje.


Wróć do listy ogłoszeń

 

 

  • footer_logo
  •   Puławska 435 A 02-801 Warszawa
  •   +48 22 295 02 50
  •   +48 22 295 02 99
  • biuro@xplus.pl

Najnowsze tweety

  

Używamy plików cookies na tej stronie.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies w naszej witrynie, zobacz naszą politykę prywatności.