LinkedIn Sales Navigator dla Dynamics365

 

  • Złoty partner Microsoft

    Od czerwca 2004 r. (podpisanie umowy partnerskiej z Microsoft Business Solutions) przeprowadziliśmy wiele udanych wdrożeń, modyfikacji oraz popraw wydajności aplikacji MS Dynamics AX. Obecnie posiadamy najwyższy status partnera Microsoft – Gold Certified Partner.

     

     

 
  • Rozwiązanie nagrodzone tytułem TOP BUILDER

    W 2010 r. nagrodzeni prestiżowym tytułem TOP BUILDER 2010 za najbardziej innowacyjne rozwiązanie międzynarodowych targów budowlanych BUDMA 2010.

     

  • W Microsoft Dynamics President’s Club

    Od 2010 r., jako jedyny polski partner, w elitarnym klubie Microsoft Dynamics President’s Club, który zrzesza 5% najlepszych partnerów tego największego na świecie dostawcy rozwiązań informatycznych.

     

     

     

 
  • Certyfikatowane autorskie rozwiązanie XCM

    W 2011 r. jako jedyni na rynku polskim otrzymaliśmy certyfikat dla naszego autorskiego rozwiązania Xplus Construction Management (XCM) – Certified for Microsoft Dynamics AX.

     

     

  • Czołowy dostawca zintegrowanych systemów IT

    Naszą misją jest być czołowym dostawcą zintegrowanych systemów IT dla firm projektowych, produkcyjnych, handlowo-dystrybucyjnych i FMCG. Nasze doświadczenie, narzędzia i znajomości specyfiki branży potwierdzone licznymi referencjami przynoszą naszym klientom wiele wartości dodanych, takich jak minimalne ryzyko wdrożeniowe.

 
  • Notowani na NewConnect

    Od maja 2008 r. notowani na rynku NewConnect prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

     

     

     

     

 

 

W grudniu ubiegłego roku świat obiegła informacja o zakupie serwisu LinkedIn przez Microsoft. Pod koniec kwietnia natomiast ogłoszono integrację Dynamics 365 for Sales z LinkedIn Sales Navigator. Co to dokładnie oznacza i od kiedy możemy spodziewać się dostępności tych funkcji?

 

Zasady działania narzędzia

LinkedIn Sales Navigator dla Microsoft Dynamics jest zaprojektowany, aby umożliwiać oszczędność czasu i ułatwić zarządzanie prospectami. Rozwiązanie jest widgetem zintegrowanym z panelem głównym i składa się z dwóch części – profilu użytkownika i profilu firmy. Profil użytkownika pozwala na zbieranie ogólnych informacji na temat prospectów. Ułatwia również znajdowanie najlepszych ścieżek dotarcia do grupy targetowej i proponuje listę powiązanych leadów. Profil firmowy dostarcza natomiast informacji na temat rekomendowanych leadów, powiązań i najświeższych newsów.

 

Co zyskuje dział sprzedaży?

1. Nową jakość informacji o potencjalnych klientach

Z pomocą LinkedIn Sales Navigator można zobaczyć wszystkie ostatnie działania potencjalnych klientów - to, co opublikowali, polubili lub o czym dyskutowali. Ta funkcja ułatwia i przyspiesza badania nad celem działu sprzedaży. Zawiera wszystkie niezbędne informacje, aby rozpocząć rozmowę z potencjalnym klientem.

2. Zaoszczędzony czas

Od teraz można będzie uzyskać wszystkie korzyści portalu LinkedIn bez wychodzenia ze środowiska Dynamics 365 for Sales. Nie potrzeba już przełączać się z D365 do przeglądarki - dostęp do informacji otrzymujemy bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego.

3. Łatwiejszy dostęp do prospectów

Funkcja zwana TeamLink pozwala odkryć najlepsze sposoby na poznanie prospectów. Na przykład może pokazać, kto wśród istniejącej sieci LinkedIn ma połączenia z naszym targetem. Może to być dobry początek na budowanie długotrwałych relacji biznesowych.

 

Dostępność i cena

Nowe funkcjonalności będą dostępne na rynku amerykańskim już od lipca. Ceny, które dotyczą zarówno Microsoft Dynamics 365 for Sales, jak i LinkedIn Sales Navigator Team Edition zaczynają się od 135$ za stanowisko miesięcznie.

 

 

 

Dowiedz się więcej o Dynamics365

 

Referencje

XPLUS to sprawdzony partner na każdym etapie cyklu życia systemu informatycznego. Kompetencje i zaangażowanie konsultantów Działu Opieki i Wsparcia dają nam pewność, że nasze rozwiązanie informatyczne jest w najlepszych rękach.


― FRESENIUS MEDICAL CARE
Więcej

Pracownicy XPLUS SA to wysoko wykwalifikowani specjaliści posiadający szeroką wiedzę w zakresie organizacji oraz zarządzania. XPLUS oferuje sprawdzone rozwiązania informatyczne i zapewnia profesjonalne wsparcie w prowadzonej działalności biznesowej.


― REPROGRAF
Więcej

Nieprzerwana od 5 lat współpraca jest najlepszym wyrazem naszego zadowolenia z jakości świadczonych usług przez specjalistów z XPLUS SA. Rekomendujemy XPLUS jako wiarygodnego i sprawdzonego partnera biznesowego.


― Lotos Poligrafia
Więcej

 

O XPLUS



Więcej o nas


Kim jesteśmy?
Xplus to nowoczesna i nietypowa firma wdrożeniowa pełna wyjątkowych ludzi. W pracy jesteśmy sumienni i wytrwali, znamy się na tym, co robimy, i dbamy, aby nasze doświadczenie i umiejętności przydawały się innym. Jak na specjalistów-pasjonatów przystało, sami nawet od dobrego wolimy lepsze, dlatego także naszym klientom pomagamy osiągać jak najlepsze wyniki, opracowując i udoskonalając nasze autorskie metody i narzędzia.
Co robimy?
Wdrażamy, utrzymujemy i rozwijamy systemy IT. Opracowujemy metody i narzędzia pozwalające skutecznie zarządzać organizacją w biznesie projektowym. Doradzamy biznesowo i uczymy, jak za ich pomocą sprawnie i skutecznie zdystansować konkurencję.
Dla kogo się staramy?

Jako Xplus wspieramy organizacje zarządzane projektowo, zwłaszcza przedstawicieli branży budowlanej. Jako Dynamics Automated pomagamy zarówno krajowym, jak i zagranicznym przedsiębiorstwom posługującym się system Microsoft Dynamics AX lub go wdrażającym.

Z kim pracujemy?

Uwielbiamy specjalistów i potrafimy ich cenić. Sprawdź, dlaczego warto pracować w Xplus - zajrzyj do menu "Kariera"! Cenimy też naszą sieć partnerską i starannie ją budujemy. Zajrzyj na „O Xplus/Partnerzy” i poznaj bliżej naszych partnerów!

Oferta w pigułce


tab_img

Doradztwo strategiczne i procesowe, projektowanie rozwiązań, wdrożenia i utrzymanie systemów informatycznych, produkcja oprogramowania na zamówienie, Audyty, Szkolenia (dodatkowo, zespół Dynamics Automated organizuje Webinar Wednesdays – w każdą środę omawiamy (po angielsku) kluczowe dla stabilności i rzetelności danych zagadnienia związane z wszelkimi rodzajami testów MS Dynamics AX, pokazujemy też m.in. jak efektywnie szkolić użytkowników.

tab_img

Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics NAV, PPM, EMCS, Sharepoint, Jet Reports, Webcon BPS, Xplus Contract Management (XCM)

tab_img

Rodzinę produktów Dynamics Automated (trademark Xplus) tworzą dwie grupy produktów: ABC i MMM. Każda z nich składa się z 3 rozwiązań. ABC to Executive Automats (EA), Knowledge Base (KB) i Development Cycle (DC), na MMM składają się: Budget Master (BM), Efforts Meter (EM) i Results Mentor (RM). Xplus jest też autorem rozwiązania wertykalnego dla branży budowlanej (Xplus Contract Management, XCM) oraz rozwiązania wspierającego proces obiegu faktur (Xplus Purchase Invoice Workflow, XPIW).

Ciekawostki o Xplus

 

Poznaj nas trochę bliżej – oto kilka niecodziennych pomysłów, które zrealizowaliśmy, żeby móc zapewniać naszym klientom jakość, której sami pragniemy:

 

  • 2 autorskie metodyki
  • 8 autorskich narzędzi
  • 100 wskaźników efektywności operacyjnej
  • 30 kategorii nakładów Xplus

  • 12 parametrów łańcucha przetwarzania mocy na wartość
  • 7 proporcji struktury mocy
  • footer_logo
  •   Puławska 435 A 02-801 Warszawa
  •   +48 22 295 02 50
  •   +48 22 295 02 99
  • biuro@xplus.pl

Najnowsze tweety

  

Używamy plików cookies na tej stronie.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies w naszej witrynie, zobacz naszą politykę prywatności.