Personalizacja doświadczeń w sklepie stacjonarnym w 3 krokach

 

  • Złoty partner Microsoft

    Od czerwca 2004 r. (podpisanie umowy partnerskiej z Microsoft Business Solutions) przeprowadziliśmy wiele udanych wdrożeń, modyfikacji oraz popraw wydajności aplikacji MS Dynamics AX. Obecnie posiadamy najwyższy status partnera Microsoft – Gold Certified Partner.

     

     

 
  • Rozwiązanie nagrodzone tytułem TOP BUILDER

    W 2010 r. nagrodzeni prestiżowym tytułem TOP BUILDER 2010 za najbardziej innowacyjne rozwiązanie międzynarodowych targów budowlanych BUDMA 2010.

     

  • W Microsoft Dynamics President’s Club

    Od 2010 r., jako jedyny polski partner, w elitarnym klubie Microsoft Dynamics President’s Club, który zrzesza 5% najlepszych partnerów tego największego na świecie dostawcy rozwiązań informatycznych.

     

     

     

 
  • Certyfikatowane autorskie rozwiązanie XCM

    W 2011 r. jako jedyni na rynku polskim otrzymaliśmy certyfikat dla naszego autorskiego rozwiązania Xplus Construction Management (XCM) – Certified for Microsoft Dynamics AX.

     

     

  • Czołowy dostawca zintegrowanych systemów IT

    Naszą misją jest być czołowym dostawcą zintegrowanych systemów IT dla firm projektowych, produkcyjnych, handlowo-dystrybucyjnych i FMCG. Nasze doświadczenie, narzędzia i znajomości specyfiki branży potwierdzone licznymi referencjami przynoszą naszym klientom wiele wartości dodanych, takich jak minimalne ryzyko wdrożeniowe.

 
  • Notowani na NewConnect

    Od maja 2008 r. notowani na rynku NewConnect prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

     

     

     

     

 

 

W dzisiejszych czasach przyciągnięcie klienta do sklepu stacjonarnego staje się coraz większym wyzwaniem dla retailerów. Nawet jeżeli już się to uda, często decydującym o zakupie bądź nie jest spersonalizowane doświadczenie, które sprawia, że klient nie tylko jednorazowo korzysta z oferty, ale wraca do sklepu wielokrotnie. Przedstawiamy 3 kroki, które umożliwią spersonalizowanie doświadczenia klienta w sklepie stacjonarnym.

 

Zainwestuj w technologię związaną z lokalizacją

Technologia związana z lokalizacją, taka jak beacony, staje się coraz bardziej istotna w kreowaniu personalizacji w sklepie. Na początek przypomnijmy jak działają beacony. Za pomocą bluetooth beacony używają urządzeń mobilnych klientów np. kiedy wchodzą oni do sklepu. Dzięki temu możemy trafiać do konsumentw za pomocą spersonalizowanych powiadomień i zdobywać wgląd w ich zachowanie w sklepie.

 

Z tych danych możliwe jest doprowadzenie personalizacji jeszcze dalej. Jeśli przykładowo klient spędza dużo czasu w danym dziale – beacon może dostarczyć spersonalizowany rabat na tę kategorię produktów prosto na telefon kupującego.

 

Wykorzystaj potęgę mobile'u

Według raportu firmy Nielsen, 87% użytkowników smartfonów i tabletów robi zakupy za pomocą swoich mobilnych urządzeń. Ta informacja oznacza, że retailerzy powinni zaadoptować urządzenia mobilne do personalizacji doświadczeń. Oprócz wymienionych w poprzednim akapicie technologii typu beacony, dobrym rozwiązaniem może być również stworzenie aplikacji mobilnej.

 

Przykładem integracji mobile’u w sklepach stacjonarnych jest Walgreens – jedna z największych sieci aptek w Ameryce Północnej. Aplikacji pozwala m.in. na wgrywanie recept oraz kolekcjonowanie kuponów. Co więcej, umożliwia planowanie wizyt w sklepach stacjonarnych dając dostęp do tego jak wyglądają, aby klient bezproblemowo poruszał się po odwiedzanej placówce.

 

Polub się z showroomingiem

Showrooming to używanie urządzeń mobilnych do przeglądania czy robienie zakupów online już podczas wizyty w sklepie stacjonarnym. Tym sposobem klienci szukają lepszych okazji kupna danych produktów. Rozpowszechnienie Internetu sprawia, że tego trendu nie możemy powstrzymać, dlatego warto rozważyć zaadoptowanie go w celu zwiększenia sprzedaży (np. monitoruj i, na ile to możliwe, dostosuj ceny do tych w sklepach internetowych oraz umieść opinie o produktach w widocznych miejscach).

 

 

Zapytaj nas o rozwiązania dla retailu

 

Referencje

XPLUS to sprawdzony partner na każdym etapie cyklu życia systemu informatycznego. Kompetencje i zaangażowanie konsultantów Działu Opieki i Wsparcia dają nam pewność, że nasze rozwiązanie informatyczne jest w najlepszych rękach.


― FRESENIUS MEDICAL CARE
Więcej

Pracownicy XPLUS SA to wysoko wykwalifikowani specjaliści posiadający szeroką wiedzę w zakresie organizacji oraz zarządzania. XPLUS oferuje sprawdzone rozwiązania informatyczne i zapewnia profesjonalne wsparcie w prowadzonej działalności biznesowej.


― REPROGRAF
Więcej

Nieprzerwana od 5 lat współpraca jest najlepszym wyrazem naszego zadowolenia z jakości świadczonych usług przez specjalistów z XPLUS SA. Rekomendujemy XPLUS jako wiarygodnego i sprawdzonego partnera biznesowego.


― Lotos Poligrafia
Więcej

 

O XPLUS



Więcej o nas


Kim jesteśmy?
Xplus to nowoczesna i nietypowa firma wdrożeniowa pełna wyjątkowych ludzi. W pracy jesteśmy sumienni i wytrwali, znamy się na tym, co robimy, i dbamy, aby nasze doświadczenie i umiejętności przydawały się innym. Jak na specjalistów-pasjonatów przystało, sami nawet od dobrego wolimy lepsze, dlatego także naszym klientom pomagamy osiągać jak najlepsze wyniki, opracowując i udoskonalając nasze autorskie metody i narzędzia.
Co robimy?
Wdrażamy, utrzymujemy i rozwijamy systemy IT. Opracowujemy metody i narzędzia pozwalające skutecznie zarządzać organizacją w biznesie projektowym. Doradzamy biznesowo i uczymy, jak za ich pomocą sprawnie i skutecznie zdystansować konkurencję.
Dla kogo się staramy?

Jako Xplus wspieramy organizacje zarządzane projektowo, zwłaszcza przedstawicieli branży budowlanej. Jako Dynamics Automated pomagamy zarówno krajowym, jak i zagranicznym przedsiębiorstwom posługującym się system Microsoft Dynamics AX lub go wdrażającym.

Z kim pracujemy?

Uwielbiamy specjalistów i potrafimy ich cenić. Sprawdź, dlaczego warto pracować w Xplus - zajrzyj do menu "Kariera"! Cenimy też naszą sieć partnerską i starannie ją budujemy. Zajrzyj na „O Xplus/Partnerzy” i poznaj bliżej naszych partnerów!

Oferta w pigułce


tab_img

Doradztwo strategiczne i procesowe, projektowanie rozwiązań, wdrożenia i utrzymanie systemów informatycznych, produkcja oprogramowania na zamówienie, Audyty, Szkolenia (dodatkowo, zespół Dynamics Automated organizuje Webinar Wednesdays – w każdą środę omawiamy (po angielsku) kluczowe dla stabilności i rzetelności danych zagadnienia związane z wszelkimi rodzajami testów MS Dynamics AX, pokazujemy też m.in. jak efektywnie szkolić użytkowników.

tab_img

Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics NAV, PPM, EMCS, Sharepoint, Jet Reports, Webcon BPS, Xplus Contract Management (XCM)

tab_img

Rodzinę produktów Dynamics Automated (trademark Xplus) tworzą dwie grupy produktów: ABC i MMM. Każda z nich składa się z 3 rozwiązań. ABC to Executive Automats (EA), Knowledge Base (KB) i Development Cycle (DC), na MMM składają się: Budget Master (BM), Efforts Meter (EM) i Results Mentor (RM). Xplus jest też autorem rozwiązania wertykalnego dla branży budowlanej (Xplus Contract Management, XCM) oraz rozwiązania wspierającego proces obiegu faktur (Xplus Purchase Invoice Workflow, XPIW).

Ciekawostki o Xplus

 

Poznaj nas trochę bliżej – oto kilka niecodziennych pomysłów, które zrealizowaliśmy, żeby móc zapewniać naszym klientom jakość, której sami pragniemy:

 

  • 2 autorskie metodyki
  • 8 autorskich narzędzi
  • 100 wskaźników efektywności operacyjnej
  • 30 kategorii nakładów Xplus

  • 12 parametrów łańcucha przetwarzania mocy na wartość
  • 7 proporcji struktury mocy
  • footer_logo
  •   Puławska 435 A 02-801 Warszawa
  •   +48 22 295 02 50
  •   +48 22 295 02 99
  • biuro@xplus.pl

Najnowsze tweety

  

Używamy plików cookies na tej stronie.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies w naszej witrynie, zobacz naszą politykę prywatności.