4 filary wielokanałowości kluczem do zadowolenia klienta

 

  • Złoty partner Microsoft

    Od czerwca 2004 r. (podpisanie umowy partnerskiej z Microsoft Business Solutions) przeprowadziliśmy wiele udanych wdrożeń, modyfikacji oraz popraw wydajności aplikacji MS Dynamics AX. Obecnie posiadamy najwyższy status partnera Microsoft – Gold Certified Partner.

     

     

 
  • Rozwiązanie nagrodzone tytułem TOP BUILDER

    W 2010 r. nagrodzeni prestiżowym tytułem TOP BUILDER 2010 za najbardziej innowacyjne rozwiązanie międzynarodowych targów budowlanych BUDMA 2010.

     

  • W Microsoft Dynamics President’s Club

    Od 2010 r., jako jedyny polski partner, w elitarnym klubie Microsoft Dynamics President’s Club, który zrzesza 5% najlepszych partnerów tego największego na świecie dostawcy rozwiązań informatycznych.

     

     

     

 
  • Certyfikatowane autorskie rozwiązanie XCM

    W 2011 r. jako jedyni na rynku polskim otrzymaliśmy certyfikat dla naszego autorskiego rozwiązania Xplus Construction Management (XCM) – Certified for Microsoft Dynamics AX.

     

     

  • Czołowy dostawca zintegrowanych systemów IT

    Naszą misją jest być czołowym dostawcą zintegrowanych systemów IT dla firm projektowych, produkcyjnych, handlowo-dystrybucyjnych i FMCG. Nasze doświadczenie, narzędzia i znajomości specyfiki branży potwierdzone licznymi referencjami przynoszą naszym klientom wiele wartości dodanych, takich jak minimalne ryzyko wdrożeniowe.

 
  • Notowani na NewConnect

    Od maja 2008 r. notowani na rynku NewConnect prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

     

     

     

     

 

 

Omni-channel retailing to nie tylko działanie w wielu kanałach, ale przede wszystkim integracja ich. To właśnie ona okazuje się najtrudniejszym wyzwaniem dla detalistów. Z pomocą przychodzi prowadzenie czynności opartych na 4 filarach, które, odpowiednio ukierunkowane, stają się kluczem do zadowolenia klientów.

 

 

Omni-channel o 4 twarzach

1. Sklep fizyczny

 

Współczesny konsument szuka przede wszystkim wygody. W związku z powszechnym dostępem do Internetu chętnie sięga po cyfrowe kanały dotarcia do produktów, które go interesują. Szacuje się, że obecnie na świecie istnieje około 2 miliardów użytkowników smartfonów, a liczba ta wciąż rośnie (źródło) . Tyle samo ludzi codziennie dzieli się danymi na swój temat, w zamian oczekując oferty odpowiadającej im potrzebom. To z kolei stwarza szansę dla detalistów, którzy za sprawą odpowiednich technologii mogą zbierać dane podczas każdej wizyty w placówce, każdego zamówienia online, a nawet na podstawie zaangażowania w sieciach społecznościowych.

 

2. Digital commerce

 

Dzisiejszy klient jest indywidualistą i w taki też sposób chce dokonywać zakupów. Sklepy internetowe dają mu możliwość szybkiego dotarcia do interesującej go oferty, ale to nie wystarcza – liczą się również takie aspekty, jak dopasowanie do różnych urządzeń elektronicznych (np. aplikacje na smartfony) oraz dostępność wygodnych form płatności i dostawy. Co więcej, konsument oczekuje personalizacji oferty, co jest dziś ułatwione dzięki nieustannemu zbieraniu danych w sieci – dobrym źródłem informacji są np. portale społecznościowe.

 

3. Realizacja

 

Rosnąca liczba punktów styczności z konsumentami i ich konwergencja sprawiają, że przepływ towarów przestaje realizować linearny schemat i staje się dynamiczny, wielokierunkowy oraz nieprzewidywalny. Omni-channel powoduje, że obecnie wszędzie, gdzie jest inwentarz produktów możemy stworzyć potencjalny punkt realizacji – od producentów, przez magazyn, po centrum dystrybucji i sklep. Realizacja stała się zatem trudnym i drogim zadaniem, dlatego do jej powodzenia potrzeba przede wszystkim synchronizacji fizycznych i digitalnych operacji łańcucha dostaw oraz bieżących informacji i wglądu w inwentarz.

 

4. Planowanie

 

Zmianom ulega również inny proces wpisany w handel detaliczny – planowanie. Wielość kanałów wymusza na detalistach spojrzenie bardziej holistycznie niż wyłącznie w kategoriach dostaw do sklepów stacjonarnych. Odpowiednio zaplanowany inwentarz i praca są możliwe tylko dzięki wiedzy na temat generowanego popytu. Jego przewidywanie jest w dzisiejszych czasach jednocześnie ułatwione i utrudnione. Dzieje się tak za sprawą ilości danych dostarczanych codziennie z różnych kanałów. Przyszłość stanowi zatem ich analityka, która, umiejętnie zastosowana, pozwoli na wydobycie kluczowych informacji w krótkim czasie.

 

4 filary i co dalej…?

Nowe zasady znanych od dawna działań prowadzą przede wszystkim do jednego wniosku: kluczem do sukcesu w wielu kanałach jest integracja wspomnianych 4 filarów. Jak to zrobić? Przede wszystkim nigdy nie tracić perspektywy konsumenta. To właśnie dla niego retail zmienia się. Jednocześnie to on jest najmniej zainteresowany wszelkimi koncepcjami (do których należy również idea wielokanałowości), a jedyne, czego potrzebuje, to łatwego dostępu do odpowiednich produktów we właściwym czasie. Tylko tyle i aż tyle.

 

 

Zapytaj nas o rozwiązania dla retailu Wróć do listy artykułów

 

Referencje

XPLUS to sprawdzony partner na każdym etapie cyklu życia systemu informatycznego. Kompetencje i zaangażowanie konsultantów Działu Opieki i Wsparcia dają nam pewność, że nasze rozwiązanie informatyczne jest w najlepszych rękach.


― FRESENIUS MEDICAL CARE
Więcej

Pracownicy XPLUS SA to wysoko wykwalifikowani specjaliści posiadający szeroką wiedzę w zakresie organizacji oraz zarządzania. XPLUS oferuje sprawdzone rozwiązania informatyczne i zapewnia profesjonalne wsparcie w prowadzonej działalności biznesowej.


― REPROGRAF
Więcej

Nieprzerwana od 5 lat współpraca jest najlepszym wyrazem naszego zadowolenia z jakości świadczonych usług przez specjalistów z XPLUS SA. Rekomendujemy XPLUS jako wiarygodnego i sprawdzonego partnera biznesowego.


― Lotos Poligrafia
Więcej

 

O XPLUS



Więcej o nas


Kim jesteśmy?
Xplus to nowoczesna i nietypowa firma wdrożeniowa pełna wyjątkowych ludzi. W pracy jesteśmy sumienni i wytrwali, znamy się na tym, co robimy, i dbamy, aby nasze doświadczenie i umiejętności przydawały się innym. Jak na specjalistów-pasjonatów przystało, sami nawet od dobrego wolimy lepsze, dlatego także naszym klientom pomagamy osiągać jak najlepsze wyniki, opracowując i udoskonalając nasze autorskie metody i narzędzia.
Co robimy?
Wdrażamy, utrzymujemy i rozwijamy systemy IT. Opracowujemy metody i narzędzia pozwalające skutecznie zarządzać organizacją w biznesie projektowym. Doradzamy biznesowo i uczymy, jak za ich pomocą sprawnie i skutecznie zdystansować konkurencję.
Dla kogo się staramy?

Jako Xplus wspieramy organizacje zarządzane projektowo, zwłaszcza przedstawicieli branży budowlanej. Jako Dynamics Automated pomagamy zarówno krajowym, jak i zagranicznym przedsiębiorstwom posługującym się system Microsoft Dynamics AX lub go wdrażającym.

Z kim pracujemy?

Uwielbiamy specjalistów i potrafimy ich cenić. Sprawdź, dlaczego warto pracować w Xplus - zajrzyj do menu "Kariera"! Cenimy też naszą sieć partnerską i starannie ją budujemy. Zajrzyj na „O Xplus/Partnerzy” i poznaj bliżej naszych partnerów!

Oferta w pigułce


tab_img

Doradztwo strategiczne i procesowe, projektowanie rozwiązań, wdrożenia i utrzymanie systemów informatycznych, produkcja oprogramowania na zamówienie, Audyty, Szkolenia (dodatkowo, zespół Dynamics Automated organizuje Webinar Wednesdays – w każdą środę omawiamy (po angielsku) kluczowe dla stabilności i rzetelności danych zagadnienia związane z wszelkimi rodzajami testów MS Dynamics AX, pokazujemy też m.in. jak efektywnie szkolić użytkowników.

tab_img

Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics NAV, PPM, EMCS, Sharepoint, Jet Reports, Webcon BPS, Xplus Contract Management (XCM)

tab_img

Rodzinę produktów Dynamics Automated (trademark Xplus) tworzą dwie grupy produktów: ABC i MMM. Każda z nich składa się z 3 rozwiązań. ABC to Executive Automats (EA), Knowledge Base (KB) i Development Cycle (DC), na MMM składają się: Budget Master (BM), Efforts Meter (EM) i Results Mentor (RM). Xplus jest też autorem rozwiązania wertykalnego dla branży budowlanej (Xplus Contract Management, XCM) oraz rozwiązania wspierającego proces obiegu faktur (Xplus Purchase Invoice Workflow, XPIW).

Ciekawostki o Xplus

 

Poznaj nas trochę bliżej – oto kilka niecodziennych pomysłów, które zrealizowaliśmy, żeby móc zapewniać naszym klientom jakość, której sami pragniemy:

 

  • 2 autorskie metodyki
  • 8 autorskich narzędzi
  • 100 wskaźników efektywności operacyjnej
  • 30 kategorii nakładów Xplus

  • 12 parametrów łańcucha przetwarzania mocy na wartość
  • 7 proporcji struktury mocy
  • footer_logo
  •   Puławska 435 A 02-801 Warszawa
  •   +48 22 295 02 50
  •   +48 22 295 02 99
  • biuro@xplus.pl

Najnowsze tweety

  

Używamy plików cookies na tej stronie.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies w naszej witrynie, zobacz naszą politykę prywatności.