Millenialsi jako konsumenci – kim są i jakie mają oczekiwania?

 

  • Złoty partner Microsoft

    Od czerwca 2004 r. (podpisanie umowy partnerskiej z Microsoft Business Solutions) przeprowadziliśmy wiele udanych wdrożeń, modyfikacji oraz popraw wydajności aplikacji MS Dynamics AX. Obecnie posiadamy najwyższy status partnera Microsoft – Gold Certified Partner.

     

     

 
  • Rozwiązanie nagrodzone tytułem TOP BUILDER

    W 2010 r. nagrodzeni prestiżowym tytułem TOP BUILDER 2010 za najbardziej innowacyjne rozwiązanie międzynarodowych targów budowlanych BUDMA 2010.

     

  • W Microsoft Dynamics President’s Club

    Od 2010 r., jako jedyny polski partner, w elitarnym klubie Microsoft Dynamics President’s Club, który zrzesza 5% najlepszych partnerów tego największego na świecie dostawcy rozwiązań informatycznych.

     

     

     

 
  • Certyfikatowane autorskie rozwiązanie XCM

    W 2011 r. jako jedyni na rynku polskim otrzymaliśmy certyfikat dla naszego autorskiego rozwiązania Xplus Construction Management (XCM) – Certified for Microsoft Dynamics AX.

     

     

  • Czołowy dostawca zintegrowanych systemów IT

    Naszą misją jest być czołowym dostawcą zintegrowanych systemów IT dla firm projektowych, produkcyjnych, handlowo-dystrybucyjnych i FMCG. Nasze doświadczenie, narzędzia i znajomości specyfiki branży potwierdzone licznymi referencjami przynoszą naszym klientom wiele wartości dodanych, takich jak minimalne ryzyko wdrożeniowe.

 
  • Notowani na NewConnect

    Od maja 2008 r. notowani na rynku NewConnect prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

     

     

     

     

 

 

Pokolenie millenialsów dorasta i staje się coraz bardziej wpływową grupą konsumentów. Dostosowanie do nich swojej oferty jest dziś dla detalistów nieuniknionym zabiegiem – jak więc tego dokonać?

 

Millenialsi to młodzi ludzie urodzeni w latach 1980-2000, których cechują pewne wspólne atrybuty: są zorientowani na cel, pewni siebie i świadomi, że mają wpływ na to, co dzieje się w świecie. Ponad wszystko cenią wolność i nie chcą czekać długo na efekty swojej pracy, która zwykle odbywa się w grupie. Millenialsi to obecnie 11 mln Polaków, czyli około połowa osób w tzw. wieku produkcyjnym. Szacuje się, że za 10 lat będą oni główną siłą napędową gospodarki (Leniwi, nieodpowiedzialni, lekko zadufani? Jacy są młodzi Polacy?, Newsweek 2015). Już teraz natomiast eksperci przyznają, że stali się oni najbardziej wpływową grupą konsumentów.

 

Pokolenie Y to przede wszystkim ludzie nieustannie podłączeni do sieci. Robiąc zakupy mają nadzieję na dostęp do produktów za pomocą wielu różnorodnych kanałów dystrybucji. Największe znaczenie ma dla nich Internet. To tam wyszukują opinie i dzielą się nimi oraz dokonują coraz to większej liczby zamówień. Według raportu E-commerce w Polsce 2015 przygotowanego przez Gemius osoby w wieku 25–34 lata stanowią 34% klientów robiących zakupy przez Internet. Przystosowanie oferty do millenialsów powinno zatem rozpocząć się od zintegrowania kanału tradycyjnego z online. Osoby w wieku 18-36 lat przeznaczają bowiem średnio 17,8 godzin dziennie na konsumpcję mediów, z czego 66% to media internetowe (Nielsen, Trust in Advertising).

 

Dostęp do sieci odbywa się często za pomocą urządzeń mobilnych. Wszechobecne dziś smartfony mają ogromny wpływ na kształt funkcjonowania środowiska internetowego. Warto wspomnieć, że aż 54% internautów w wieku 16-24 lata oraz 49% z przedziału wiekowego 25-34 wskazuje telefon jako najważniejsze urządzenie podłączone do Internetu. Właściciele sklepów powinni zatem wyjść naprzeciw oczekiwaniom Millenialsów tworząc łatwe w obsłudze aplikacje mobilne.

 

Warto jednak pamiętać, że w Internecie retail istnieje od 20 lat, a wciąż wartość rynku e-commerce to nieco ponad 5% wartości handlu detalicznego w Polsce (dane na koniec 2015 analiza PMR zaprezentowana w raporcie Handel internetowy w Polsce 2015. Analiza i prognoza rozwoju rynku e-commerce na lata 2015-2020), dlatego tak istotna jest właśnie działalność omnichannelowa, czyli integrująca ze sobą wiele punktów styku.

 

 

Zapytaj nas o rozwiązania dla handlu detalicznego Wróć do listy artykułów

 

Referencje

XPLUS to sprawdzony partner na każdym etapie cyklu życia systemu informatycznego. Kompetencje i zaangażowanie konsultantów Działu Opieki i Wsparcia dają nam pewność, że nasze rozwiązanie informatyczne jest w najlepszych rękach.


― FRESENIUS MEDICAL CARE
Więcej

Pracownicy XPLUS SA to wysoko wykwalifikowani specjaliści posiadający szeroką wiedzę w zakresie organizacji oraz zarządzania. XPLUS oferuje sprawdzone rozwiązania informatyczne i zapewnia profesjonalne wsparcie w prowadzonej działalności biznesowej.


― REPROGRAF
Więcej

Nieprzerwana od 5 lat współpraca jest najlepszym wyrazem naszego zadowolenia z jakości świadczonych usług przez specjalistów z XPLUS SA. Rekomendujemy XPLUS jako wiarygodnego i sprawdzonego partnera biznesowego.


― Lotos Poligrafia
Więcej

 

O XPLUS



Więcej o nas


Kim jesteśmy?
Xplus to nowoczesna i nietypowa firma wdrożeniowa pełna wyjątkowych ludzi. W pracy jesteśmy sumienni i wytrwali, znamy się na tym, co robimy, i dbamy, aby nasze doświadczenie i umiejętności przydawały się innym. Jak na specjalistów-pasjonatów przystało, sami nawet od dobrego wolimy lepsze, dlatego także naszym klientom pomagamy osiągać jak najlepsze wyniki, opracowując i udoskonalając nasze autorskie metody i narzędzia.
Co robimy?
Wdrażamy, utrzymujemy i rozwijamy systemy IT. Opracowujemy metody i narzędzia pozwalające skutecznie zarządzać organizacją w biznesie projektowym. Doradzamy biznesowo i uczymy, jak za ich pomocą sprawnie i skutecznie zdystansować konkurencję.
Dla kogo się staramy?

Jako Xplus wspieramy organizacje zarządzane projektowo, zwłaszcza przedstawicieli branży budowlanej. Jako Dynamics Automated pomagamy zarówno krajowym, jak i zagranicznym przedsiębiorstwom posługującym się system Microsoft Dynamics AX lub go wdrażającym.

Z kim pracujemy?

Uwielbiamy specjalistów i potrafimy ich cenić. Sprawdź, dlaczego warto pracować w Xplus - zajrzyj do menu "Kariera"! Cenimy też naszą sieć partnerską i starannie ją budujemy. Zajrzyj na „O Xplus/Partnerzy” i poznaj bliżej naszych partnerów!

Oferta w pigułce


tab_img

Doradztwo strategiczne i procesowe, projektowanie rozwiązań, wdrożenia i utrzymanie systemów informatycznych, produkcja oprogramowania na zamówienie, Audyty, Szkolenia (dodatkowo, zespół Dynamics Automated organizuje Webinar Wednesdays – w każdą środę omawiamy (po angielsku) kluczowe dla stabilności i rzetelności danych zagadnienia związane z wszelkimi rodzajami testów MS Dynamics AX, pokazujemy też m.in. jak efektywnie szkolić użytkowników.

tab_img

Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics NAV, PPM, EMCS, Sharepoint, Jet Reports, Webcon BPS, Xplus Contract Management (XCM)

tab_img

Rodzinę produktów Dynamics Automated (trademark Xplus) tworzą dwie grupy produktów: ABC i MMM. Każda z nich składa się z 3 rozwiązań. ABC to Executive Automats (EA), Knowledge Base (KB) i Development Cycle (DC), na MMM składają się: Budget Master (BM), Efforts Meter (EM) i Results Mentor (RM). Xplus jest też autorem rozwiązania wertykalnego dla branży budowlanej (Xplus Contract Management, XCM) oraz rozwiązania wspierającego proces obiegu faktur (Xplus Purchase Invoice Workflow, XPIW).

Ciekawostki o Xplus

 

Poznaj nas trochę bliżej – oto kilka niecodziennych pomysłów, które zrealizowaliśmy, żeby móc zapewniać naszym klientom jakość, której sami pragniemy:

 

  • 2 autorskie metodyki
  • 8 autorskich narzędzi
  • 100 wskaźników efektywności operacyjnej
  • 30 kategorii nakładów Xplus

  • 12 parametrów łańcucha przetwarzania mocy na wartość
  • 7 proporcji struktury mocy
  • footer_logo
  •   Puławska 435 A 02-801 Warszawa
  •   +48 22 295 02 50
  •   +48 22 295 02 99
  • biuro@xplus.pl

Najnowsze tweety

  

Używamy plików cookies na tej stronie.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies w naszej witrynie, zobacz naszą politykę prywatności.