O XPLUS

 

  • Złoty partner Microsoft

    Od czerwca 2004 r. (podpisanie umowy partnerskiej z Microsoft Business Solutions) przeprowadziliśmy wiele udanych wdrożeń, modyfikacji oraz popraw wydajności aplikacji MS Dynamics AX. Obecnie posiadamy najwyższy status partnera Microsoft – Gold Certified Partner.

     

     

 
  • Rozwiązanie nagrodzone tytułem TOP BUILDER

    W 2010 r. nagrodzeni prestiżowym tytułem TOP BUILDER 2010 za najbardziej innowacyjne rozwiązanie międzynarodowych targów budowlanych BUDMA 2010.

     

  • W Microsoft Dynamics President’s Club

    Od 2010 r., jako jedyny polski partner, w elitarnym klubie Microsoft Dynamics President’s Club, który zrzesza 5% najlepszych partnerów tego największego na świecie dostawcy rozwiązań informatycznych.

     

     

     

 
  • Certyfikatowane autorskie rozwiązanie XCM

    W 2011 r. jako jedyni na rynku polskim otrzymaliśmy certyfikat dla naszego autorskiego rozwiązania Xplus Construction Management (XCM) – Certified for Microsoft Dynamics AX.

     

     

  • Czołowy dostawca zintegrowanych systemów IT

    Naszą misją jest być czołowym dostawcą zintegrowanych systemów IT dla firm projektowych, produkcyjnych, handlowo-dystrybucyjnych i FMCG. Nasze doświadczenie, narzędzia i znajomości specyfiki branży potwierdzone licznymi referencjami przynoszą naszym klientom wiele wartości dodanych, takich jak minimalne ryzyko wdrożeniowe.

 
  • Notowani na NewConnect

    Od maja 2008 r. notowani na rynku NewConnect prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

     

     

     

     

 

 

Jednolity Plik Kontrolny dla MS Dynamics AX - Xplus

JPK XPLUS

 

 

Nowa metoda kontroli podatników, czyli Jednolity Plik Kontrolny weszła w życie 1 lipca 2016 r. Dostawcy rozwiązań ERP przygotowali aplikacje, które mają w łatwy sposób umożliwić firmom przesyłanie danych do Ministerstwa Finansów. Sukcesem swojej aplikacji może poszczycić się XPLUS - nasz dodatek w przypadku wszystkich wdrożeń pozwolił na wygenerowanie oraz wysłanie prawidłowych plików JPK w wymaganym przez ministerstwo terminie.

 

Co to jest JPK?

 

10 września 2015 r. wprowadzono zmiany w ustawie o ordynacji podatkowej, które oznaczały wprowadzenie od 1 lipca 2016 r. Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK). Jest to nowa metoda kontroli podatników, która ma na celu przekazywanie danych z ksiąg podatkowych na żądanie organu podatkowego w jednolitej formie elektronicznej. Taka forma ma umożliwić skrócenie czasu wykonywanych czynności, zmniejszenie ich uciążliwości, a w efekcie również ograniczenie ich kosztów. Aby móc przesyłać dane za pomocą JPK, przedsiębiorstwa muszą dokonać aktualizacji swoich systemów ERP tak, żeby dawały one możliwość generowania odpowiednich raportów zgodnie ze schematami opublikowanymi przez Ministerstwo Finansów.

 

Czym jest rozwiązanie JPK XPLUS?

 

Rozwiązanie JPK XPLUS pozwala w prosty i szybki sposób przygotować, zweryfikować oraz wysłać pliki JPK w formacie XML zgodne z wymogami Ministerstwa Finansów. Obecnie przygotowane rozwiązanie obsługuje 5 schematów:

 

schematyJPK

 

 

Od 2018 r. JPK XPLUS będzie również obsługiwał schematy:

• Ewidencja Przychodów;

• Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów.


 

Dla kogo?

 

Przygotowany przez XPLUS dodatek został przystosowany do systemów: Dynamics AXAPTA 3.0, Dynamics AX 4.0, Dynamics AX 2009, Dynamics AX 2012 oraz Dynamics 365 for Operations. Wszystkie przedsiębiorstwa używające powyższych wersji systemu mogą skorzystać z rozwiązania JPK XPLUS.

 

Funkcjonalności

 

JPK XPLUS pozwala na kompleksowe przejście procesu przesłania plików JPK do Ministerstwa Finansów. Proces ten składa się z kroków:

1. Gromadzenie danych – zebranie wszystkich niezbędnych danych z tabel źródłowych i umieszczenie ich w tabelach tymczasowych;

2. Weryfikowanie poprawności danych – tabele tymczasowe pozwalają zweryfikować poprawność wygenerowanych do JPK danych. Dzięki zaawansowanym filtrom istnieje możliwość weryfikowania danych pod różnym kątem;

3. Generowanie pliku JPK – utworzenie pliku XML zawierającego zweryfikowane dane;

4. Walidacja poprawności plików – sprawdzenie zgodności formatu plików z wymaganiami Ministerstwa Finansów;

5. Formatowanie plików – szyfrowanie odbywa się za pomocą Aplikacji Szyfrującej XPLUS;

6. Przesłanie pliku – szyfrowanie odbywa się za pomocą Aplikacji Szyfrującej XPLUS;

7. Archiwizowanie plików – przechowywanie wygenerowanych plików oraz UPO.

 

Główne przewagi konkurencyjne

 

przewagi konkurencyjne JPK XPLUS

 

JPK XPLUS wyróżnia się na tle rozwiązań konkurencji ze względu na kilka jego cech:

1. Pozwala na podgląd, weryfikację oraz edycję danych wygenerowanych do pliku przed wysłaniem JPK dzięki tabelom tymczasowym

2. Jest to uniwersalne narzędzie kontrolingowe – dzięki zaawansowanym możliwościom filtrowania tabele tymczasowe mogą służyć jako narzędzie do weryfikowania poprawności danych w modułach, uzgadniania modułów, generowania zestawień danych w dowolnych konfiguracjach;

3. Umożliwia integrację z innymi systemami – w przypadku prowadzenia części ewidencji w innych systemach niż Dynamics AX istnieje możliwość pobrania danych do tabel tymczasowych w AX i wygenerowania kompletnego pliku JPK;

4. Pozwala na dostosowanie do zmian Ministerstwa Finansów bez konieczności prac programistycznych;

5. Daje możliwość wykluczenia lub dodania transakcji do JPK z poziomu tabeli tymczasowej bez konieczności prac programistycznych;

6. Posiada dodatkowe pola w tabeli tymczasowej ułatwiające weryfikację danych (pola niewymagane przez JPK);

7. Ma bardzo szeroki moduł parametryzacji pozwalający określić źródła danych dla JPK;

8. Daje możliwość generowania JPK VAT w wartościach zaokrąglonych do pełnych złotych i porównania go bezpośrednio z deklaracją VAT-7.

 

Więcej o możliwościach, jakie daje JPK XPLUS.

 

 

Wdrożenia zakończone sukcesem

 

Rozwiązanie XPLUS wybrało dotychczas niemal 30 firm – wszystkie wygenerowały oraz wysłały prawidłowe pliki JPK w wymaganym przez ministerstwo terminie (do 25 sierpnia 2016r). Niektóre z nich: PIT – RADWAR S.A., Warbud S.A., Dovista Sp. z o.o., Danwood S.A., Backer OBR Sp. z o. o., Ferax Sp. z o. o., Sanplast S.A., Bury Sp. z o.o., Gazoprojekt S.A., SITA Polska Sp. z o.o., Weco Travel Sp. z o.o., Scania Polska S.A., Polska Grupa Zbrojeniowa S.A

 

Dodatkowe narzędzia

 

Poza modyfikacją JPK XPLUS firma przygotowała również Aplikację Szyfrującą, która umożliwia:

• Walidację poprawności pliku XML wygenerowanego z AX;

• Kompresję danych JPK;

• Szyfrowanie danych JPK;

• Przesłanie danych JPK do Ministerstwa;

• Otrzymanie numeru referencyjnego;

• Weryfikacja stanu numeru referencyjnego;

• Otrzymanie i archiwizowanie UPO.

 

Więcej o zaletach Aplikacji Szyfrującej.

 

 

Dowiedz się więcej o JPK XPLUS

 

 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Referencje

XPLUS to sprawdzony partner na każdym etapie cyklu życia systemu informatycznego. Kompetencje i zaangażowanie konsultantów Działu Opieki i Wsparcia dają nam pewność, że nasze rozwiązanie informatyczne jest w najlepszych rękach.


― FRESENIUS MEDICAL CARE
Więcej

Pracownicy XPLUS SA to wysoko wykwalifikowani specjaliści posiadający szeroką wiedzę w zakresie organizacji oraz zarządzania. XPLUS oferuje sprawdzone rozwiązania informatyczne i zapewnia profesjonalne wsparcie w prowadzonej działalności biznesowej.


― REPROGRAF
Więcej

Nieprzerwana od 5 lat współpraca jest najlepszym wyrazem naszego zadowolenia z jakości świadczonych usług przez specjalistów z XPLUS SA. Rekomendujemy XPLUS jako wiarygodnego i sprawdzonego partnera biznesowego.


― Lotos Poligrafia
Więcej

 

O XPLUS



Więcej o nas


Kim jesteśmy?
Xplus to nowoczesna i nietypowa firma wdrożeniowa pełna wyjątkowych ludzi. W pracy jesteśmy sumienni i wytrwali, znamy się na tym, co robimy, i dbamy, aby nasze doświadczenie i umiejętności przydawały się innym. Jak na specjalistów-pasjonatów przystało, sami nawet od dobrego wolimy lepsze, dlatego także naszym klientom pomagamy osiągać jak najlepsze wyniki, opracowując i udoskonalając nasze autorskie metody i narzędzia.
Co robimy?
Wdrażamy, utrzymujemy i rozwijamy systemy IT. Opracowujemy metody i narzędzia pozwalające skutecznie zarządzać organizacją w biznesie projektowym. Doradzamy biznesowo i uczymy, jak za ich pomocą sprawnie i skutecznie zdystansować konkurencję.
Dla kogo się staramy?

Jako Xplus wspieramy organizacje zarządzane projektowo, zwłaszcza przedstawicieli branży budowlanej. Jako Dynamics Automated pomagamy zarówno krajowym, jak i zagranicznym przedsiębiorstwom posługującym się system Microsoft Dynamics AX lub go wdrażającym.

Z kim pracujemy?

Uwielbiamy specjalistów i potrafimy ich cenić. Sprawdź, dlaczego warto pracować w Xplus - zajrzyj do menu "Kariera"! Cenimy też naszą sieć partnerską i starannie ją budujemy. Zajrzyj na „O Xplus/Partnerzy” i poznaj bliżej naszych partnerów!

Oferta w pigułce


tab_img

Doradztwo strategiczne i procesowe, projektowanie rozwiązań, wdrożenia i utrzymanie systemów informatycznych, produkcja oprogramowania na zamówienie, Audyty, Szkolenia (dodatkowo, zespół Dynamics Automated organizuje Webinar Wednesdays – w każdą środę omawiamy (po angielsku) kluczowe dla stabilności i rzetelności danych zagadnienia związane z wszelkimi rodzajami testów MS Dynamics AX, pokazujemy też m.in. jak efektywnie szkolić użytkowników.

tab_img

Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics NAV, PPM, EMCS, Sharepoint, Jet Reports, Webcon BPS, Xplus Contract Management (XCM)

tab_img

Rodzinę produktów Dynamics Automated (trademark Xplus) tworzą dwie grupy produktów: ABC i MMM. Każda z nich składa się z 3 rozwiązań. ABC to Executive Automats (EA), Knowledge Base (KB) i Development Cycle (DC), na MMM składają się: Budget Master (BM), Efforts Meter (EM) i Results Mentor (RM). Xplus jest też autorem rozwiązania wertykalnego dla branży budowlanej (Xplus Contract Management, XCM) oraz rozwiązania wspierającego proces obiegu faktur (Xplus Purchase Invoice Workflow, XPIW).

Ciekawostki o Xplus

 

Poznaj nas trochę bliżej – oto kilka niecodziennych pomysłów, które zrealizowaliśmy, żeby móc zapewniać naszym klientom jakość, której sami pragniemy:

 

  • 2 autorskie metodyki
  • 8 autorskich narzędzi
  • 100 wskaźników efektywności operacyjnej
  • 30 kategorii nakładów Xplus

  • 12 parametrów łańcucha przetwarzania mocy na wartość
  • 7 proporcji struktury mocy
  • footer_logo
  •   Puławska 435 A 02-801 Warszawa
  •   +48 22 295 02 50
  •   +48 22 295 02 99
  • biuro@xplus.pl

Najnowsze tweety

  

Używamy plików cookies na tej stronie.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies w naszej witrynie, zobacz naszą politykę prywatności.