Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM 2011 to w pełni zintegrowany system do zarządzania relacjami z klientami.

 

Zwiększ wydajność sprzedaży oraz zadowolenie z obsługi poprzez zastosowanie narzędzi Microsoft Dynamics CRM. To inteligentne, dobrze znane i działające z poziomu przeglądarki internetowej oraz programu Outlook rozwiązanie CRM zapewni Twojej firmie zwiększenie przychodów, rentowności nakładów marketingowych i satysfakcji klientów oraz poprawi funkcjonowanie całej organizacji.

 

Już dziś możesz przekonać się o niezwykłej skuteczności systemu Microsoft Dynamics CRM, umawiając się na indywidualne spotkanie, połączone z dedykowaną prezentacją tego rozwiązania. Aby zamówić prezentację wypełnij formularz, a nasz konsultant oddzwoni do Ciebie, aby potwierdzić termin spotkania, a zarazem omówić najbardziej interesujące zagadnienia dla Twojej firmy. Przekonaj się jak intuicyjny w obsłudze jest Microsoft Dynamics CRM i skorzystaj z darmowej 30 dniowej wersji próbnej, dostępnej na serwerach firmy Microsoft.

 

Poniżej znajdą Państwo informacje o kluczowych obszarach zastosowania systemu Microsoft Dynamics CRM w swojej firmie z uwzględnieniem potrzeb poszczególnych działów:

 

SPRZEDAŻ

Łatwe w obsłudze, inteligentne funkcje systemu Microsoft Dynamics CRM umożliwiają skuteczną optymalizację pracy działu sprzedaży. Skorzystaj z intuicyjnego interfejsu i wbudowanych funkcji pakietu Microsoft Office, aby wydłużyć czas kontaktu z klientami, skrócić cykle sprzedaży, zwiększyć skuteczność działań i orientować się w bieżącej sytuacji. Wdrażając system Microsoft Dynamics CRM osiągniesz szybki zwrot z inwestycji (ROI).

 

Usprawnij planowanie sprzedaży i zarządzanie – dzięki możliwości konfigurowania terytoriów i zespołów w celu optymalizacji efektywności organizacyjnej.
Automatyzacja procesu zarządzania potencjalnymi szansami sprzedaży – zapewni Ci lepszą koordynację działań z marketingiem poprzez wychwytywanie i śledzenie wszystkich szczegółów związanych z daną potencjalną szansą sprzedażową w jednym scentralizowanym systemie.
Efektywne zarządzanie szansami sprzedaży – zwiększ szybkość zawieranych transakcji dzięki śledzeniu najważniejszych informacji i atrybutów transakcji. Zwiększaj efektywność działań sprzedaży w zespole, poprzez przypisanie odpowiedzialności całemu zespołowi lub indywidualnym osobom. Monitoruj na bieżąco modyfikację ofert i cen dla pojedynczej szansy sprzedaży.
Usprawnij zarządzanie relacjami z klientami – śledź wszystkie działania i interakcje z poszczególnymi klientami, aż do poziomu pojedynczych kontaktów.
Zwiększaj produktywność sprzedaży – korzystaj z jednego źródła informacji o kontrahencie, dostępnego z poziomu Microsoft Office Outlook, które zapewni ergonomię i wydajność pracy wszystkim osobom.
Śledzenie lejka sprzedaży – to łatwy i doskonały sposób na lepsze planowanie finansowe, zwiększenie dokładności szacowania przychodów przy prognozach indywidualnych oraz zbiorowych.

 

MARKETING

Poznaj rozwiązanie CRM dla marketingu, które jest elastyczne, łatwe w obsłudze i dostosowane do potrzeb firmy. Przekształć każdy kontakt w szansę marketingową i odkryj drzemiący potencjał posiadanej bazy klientów. Dzięki oprogramowaniu Microsoft Dynamics CRM wspierającemu zarządzanie procesami marketingowymi i ich automatyzację, można skuteczniej prowadzić marketing, zwiększać produktywność i zyskać wgląd w efekty kampanii.

 

OBSŁUGA KLIENTA

System Microsoft Dynamics CRM spełnia zmieniające się oczekiwania klientów i jest solidnym oraz elastycznym rozwiązaniem do zarządzania obsługą. Użytkownicy znajdą w nim znajome funkcje i interfejs umożliwiające swobodną i wygodną pracę. To inteligentne rozwiązanie daje specjalistom ds. obsługi klienta wskazówki, które są przemyślane i pożyteczne. Pozwala to na lepszą komunikację, współpracę i integrację w organizacji.

 

DOSTĘP MOBILNY DO SYSTEMU Microsoft Dynamics CRM

Ogromną rolę w pracy działów sprzedaży oraz osób odpowiadających za zarządzanie odgrywa możliwość dostępu do danych w sposób mobilny z użyciem smartfonów, tabletów etc. Dlatego też Microsoft Dynamics AX zapewnia szeroki mobilny dostęp do aktualnych danych.

 

Korzyści płynące z mobilnego dostępu do systemu Microsoft Dynamics CRM:

 

• Lepsze przygotowanie do spotkań biznesowych dzięki wglądowi w informacje o kliencie w czasie rzeczywistym.
• Możliwość szybkiego reagowania na żądania klienta w trakcie podróży.
• Dostęp do aktualnie przypisanych nowych szans sprzedaży.
• Możliwość śledzenia i kreowania budżetu marketingowego przy pomocy urządzeń mobilnych.
• Tworzenie i aktualizacja kampanii na bieżąco.
• Dostęp do najważniejszych wskaźników marketingowych w każdym miejscu i czasie.
• Możliwość definiowania indywidualnych widoków formularzy na urządzenia mobilne.

 

FUNKCJE ANALITYCZNE I PULPITY MENADŻERSKIE

Kluczową funkcją systemu Dynamics CRM jest dostęp do najważniejszych analiz wspierających proces podejmowania decyzji. Dostęp do aktualnej informacji o stanie sprzedaży, planowanych przychodach czy skuteczności kampanii marketingowych umożliwia zarówno śledzenie działań poszczególnych zespołów ale przede wszystkim planowanie dalszego rozwoju Twojej firmy.

 

Niezwykle przejrzysty sposób prezentowania raportów a zarazem łatwość ich tworzenia w systemie Dynamics CRM sprawia, że jest to niezwykle innowacyjne a zarazem łatwe w obsłudze narzędzie pracy. Dodatkowo użytkownicy na różnych stanowiskach posiadają dostęp do spersonalizowanych pulpitów menadżerskich prezentujących wskaźniki ściśle związane z ich obszarem pracy. Poniżej znajdą Państwo kluczowe obszary zastosowania analiz i pulpitów menadżerskich w systemie Microsoft Dynamics CRM:

 

• Wgląd w KPI w czasie rzeczywistym
• Wgląd w kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) i wizualizację danych
• Wykorzystanie wbudowanych raportów sprzedażowych bez pomocy działu IT
• Wnikliwe analizy trendów przy użyciu wydajnych kostek danych
• Rozpoznanie podstawowych scenariuszy sprzedaży poprzez zastosowanie analizy predykcyjnej
• Intuicyjny kreator raportów pozwala na samodzielne tworzenie zestawień i analiz ad-hoc
• Aktywny dostęp do danych z poziomu Microsoft Excel
• Analiza trendów poprzez użycie wydajnych kostek danych

 

 

Skontaktuj się z nami Przeczytaj o nowym rozwiązaniu - Dynamics365
  • footer_logo
  •   Puławska 435 A 02-801 Warszawa
  •   +48 22 295 02 50
  •   +48 22 295 02 99
  • biuro@xplus.pl

Najnowsze tweety

  

Używamy plików cookies na tej stronie.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies w naszej witrynie, zobacz naszą politykę prywatności.